۲۰ دی ۱۳۹۲

درد دل کوتاه منوچهر محمدی با دیپلمات آزاده و بریده از رژیم جناب ابوالفضل اسلامی در مورد رها اعتمادی

درد دل کوتاه منوچهر محمدی با دیپلمات آزاده و بریده از رژیم جناب ابوالفضل اسلامی در مورد رها اعتمادی 
برادر ارجمند من آقای اسلامی عزیز ، باور کنید از شخص شخیص ، فهیم ، درد کشیده ای چون شما بعید است که به یکباره بیایید مطالب کذب توام با فحاشی روزنامه کیهان حسین شریعتمداری در مورد ژورنالیست و هنرمند بزرگ رها اعتمادی را براحتی شر عمومی نمائید و سپس نیز براین کار خود افتخار بورزید . رها اعتمادی رسالت و مسولیت انسانی خود را ، با ساختن فیلمهای مستند تاریخی عمیق ، و با پخش ان در تلویزیون من و تو به انجام رسانده است هر چند به پایان نرسانده است چرا که رژیم هیچگاه نخواسته و نمیخواهد چون به واقع از کار او میترسد ، چرا که او بیشترین و بهترین فرهنگ سازی و آگاهی بخشی را نسبت به مردم محصور داخل کشور خود داشته است . اما سؤال من از شما این است آیا این است حق انسان بزرگی چون او از سوی انسانهای بزرگ و دردمندی چون شما ؟! فراموش نکنید که رژیم و عوامل بیمار او در لباس اپوزیسیون همیشه و در هر کجای جهان در پی تخریب انسانهای بزرگ ، خوشنام ، محبوب و مستعد و موثرند تا به زعم خود آنها را خراب و ناتوان نمایند ، لذا نباید به آنها اجازه بدهیم بطوریکه جرات کنند که شعور ما اپوزیسیونهای واقعی را دستکم و یا نادیده بگیرند . به حتم شما واقفید که بقای رژیم توتالیتری ولی فقیه ، بسته به تفرقه در میان اپوزیسیون های واقعی دارد که شما یکی از ان اپوزیسیونهای واقعی هستید ، اگر غیر این بود من هرگز از در صحبت برادرانه با شما وارد نمیشدم . انسانهای بزرگ هرگز حاضر نمیشوند به بدگویی ها و یا به نوشته های رژیم و انسانهای بدنام و بیمار پاسخ بدهند تا چه رسد به اینکه مطالب آنان را شر عمومی نمایند چرا که در آنصورت بتدریج چون آنها ، بیمار و بد نام خواهند شد . فراموش نکنید که شما انسان بسیار پاک و بزرگی هستید و من از پاکی شما حسرت میخورم ، به همین خاطر همیشه نه تنها آرزو بلکه تمرین میکنم که در پاکی حداقل به پاکی یکی از الگوهای خودم چون شما باشم اما خود به خوبی میدانم که قادر به عملی کردن ان نبوده و نمیباشم ولی بی تردید این هیچوقت ، موجب مانع تلاش من در اینکار نخواهد شد .

ارادتمند قلبی شما منوچهر محمدی

0 نظرات: