۸ شهریور ۱۳۹۶

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از زمان عدم اظهار ندامت در لیست سیاه مرگ سپاه قرار گرفته است


اگر چه حاج صفی عضو تیم‌ ملی‌ فوتبال ایران و عضو تیم فوتبال یکی از باشگاه های خارجی بعلت فشار رژیم دینی ایران در بازی مقابل تیم فوتبال اسرائیل، اظهار ندامت کرد و به اردوی تیم ملی‌ فوتبال ایران پیوست اما مسعود شجاعی کاپیتان تیم‌ ملی‌ فوتبال ایران و هم تیمی با حاج صفی در همان باشگاه خارجی, هرگز راضی‌ به اظهار ندامت نشد تا جوانمردی دیگر بر تنها جوانمرد شهره عرصه ورزش ایران و جهان غلامرضا تختی افزوده شود و نامش، نه‌ تنها در لیست نام نیکان جهان، قرار گیرد بلکه نامش همچون نام تختی در تاریخ ایران جاودان و ماندگار گردد کاملاً بر خلاف تمامی ورزشکارانی که چندی پس از مرگ بکل پاک و فراموش خواهند شد اگر چه در اینجا باید اضافه کرد که جهان پهلوان تختی، خود اقدام به خودکشی کرده است اما مهم، شکل مرگ نیست بلکه روحیه انسانی‌ و جوانمردی آندو مدّ نظر است.
آقای شجاعی با این کار بزرگ خویش خطر بزرگی‌ را هم، برای خویش خریداری کرد و آن خطر چیزی نیست جز قرار گرفتن در لیست سیاه امنیتی سپاه یعنی لیست مرگ خاموش از طریق تصادف ساختگی، سکته و یا سرطان همچون بسیاری از منتقدین سیاسی، هنری، ادبی و اینبار هم شاید ورزشی، چرا که بر تخت قدرت، شخص خود شیفته‌ای جلوس کرده است که به هیچ ارزشی پایبند نبوده و نیست بطوریکه نه‌ تنها هیچ انتقادی حتی از نزدیکترین دوستانش را بر نمی تابد بلکه بعلت کم ظرفیتی و بیماری حسادت حتی بزرگی‌ و محبوبیت کسی‌ را هم نمیتواند تحمل کند.
قتل نزدیکان و یا محبوبان داخل و بیرون نظام از سوی خامنه‌ای به دو حالت اجرا میشود ؛ ۱- قتل فیزیکی‌ ۲- قتل روانی‌ و شخصیتی. قتل احمد خمینی و رفسنجانی و شاید هم حتی منتظری نمونه‌هایی‌ از قتل فیزیکی‌ هستند که بعلت انتقاد از رهبری صورت گرفته است و اما افشای فساد مالی‌ محمود شاهرودی و صادق لاریجانی دو تن‌ از رؤسای سابق و فعلی‌ قوه قضائیه نمونه‌هایی‌ هستند از قتل‌های شخصیتی حساب شده از سوی رهبری. مدت کوتاه محبوبیت شاهرودی و لاریجانی در میان سپاه پاسداران و نظر این نهاد بر آندو برای جانشینی رهبری و به دنبال آن، شایع جانشینی آندو در میان مردم، خامنه‌ای را نگران کرده بود چون نظر او بر آندو نبوده است، لذا خامنه‌ای به کمک پسرش مجتبی و مجتبی هم به کمک وفاداران پدرش با علم کردن ضعف‌های دزدی مالی‌ آندو، آنها را از دایره محبوبیت در میان سپاه پاسداران خارج ساختند چون آندو جانشینان مورد نظر سپاه بودند و نه‌ مورد نظر رهبری. خامنه‌ای چنان مرموزانه سیاست‌هایش را پیش می‌برد که حتی خود سپاه هم متوجه منظور و سیاست‌های رهبری نمیشود و اگر هم میشود دیر متوجه منظور میشود بطوریکه در آنصورت چاره‌ای هم جز تمکین ندارد . حالا بماند به ورزشکارانی چون شجاعی که محبوب همگان است و مهمتر و حساستر آنکه او بیرون از نظام است ! حالا میتوانید تصور کنید که مجریان امنیتی سپاه کد سیاست‌های رهبری را حفظ نباشند ؟! و اگر حفظ نبودند این همه قتلهای پنهان و خاموش از چه سیاستی برخاسته است ؟! پس تعجب نکنیم که مسعود شجاعی از زمان عدم اظهار ندامت در لیست سیاه مرگ سپاه قرار گرفته است .


Show more reacti

0 نظرات: