۵ آذر ۱۳۹۳

نامه دوم منوچهر محمدی به آرمان رضاخانی فرزند رضاخانی معروف برای انصراف از خودکشی


نامه دوم منوچهر محمدی به آرمان رضاخانی فرزند رضاخانی معروف برای انصراف از خودکشی
آرمان جان ، از این پس میخوام به من اجازه بدید که من تو را برادر خوب و شاید نه یکی از بهترین بلکه بهترین برادرخودم صدا کنم ، میدانید چرا ؟ چرا که به واقع پس از به قتل رسیدن برادرم اکبر در زندان اوین سراسر ستم ر ژیم ولی فقیه ، تا کنون تا آنجا که من مشاهده کردم چه از میان اعضای خانواده ام و چه از میان دوستانم و چه از میان مبارزین و مخالفین رژیم ، شخصی نیافتم که اگر چه نه در تمامی ویژگیهای مثبت بلکه در کمترین ویژگیهای ان برای من چون آن زنده یاد باشند


حقیقت ان است که حتی دو شخص بیمار بی رحم ، بی روح ، دروغگو ، خودخواه ، بدگو ، بدخواه ، حسود ، توطئه چین و یا حتی نیزپیوسته غیبت گوی دیگران هم میتوانند صفات مشترک زیادی با یکدیگر داشته باشند و بهترین دوستان برای همدیگرباشند اما آنچه که جامعه بدان نیازدارد وجود انسانهای منفی با صفات منفی مشترک نیست بلکه انسانهای مثبت با صفات مثبت مشترک است انهم در راستای تلاش برای چیدن یک جامعه بهتر با هدف برچیدن حداکثر صفات منفی ان از جمله صفات منفی مهم بر شمرده شده فوق . 

بنظرم شما یکی از انسانهای مثبت با صفات مثبت هستید برای تشکیل حلقه ای مثبت جهت برپایی یک جامعه ای با صفات انسانی و روح مثبت ، چرا که انسانهای مثبتی چون شما با دارای روح متعالی ، همان حلقه های مثبت گم شده ای هستید که از تجربه و یا علم یافتن یکدیگر در راستای تشکیل یک زندگی بهتر شخصی و یا جمعی ، یا هیچگاه توفیق نمییابید و یا نیز کمتر توفیق مییابید چرا که همواره کم تجربه و یا بی تجربه میباشید چرا که به اشتباه فکر میکنید یافتید آنچه را که میبایست میافتید در حالیکه ان یافته شده و یا یافته شدگان ، به واقع حقیقی نیستند بلکه جاعلان ناجاهلان نامثبتی هستند که همواره مثبت مینمایند و اینجاست که روح سالم و انسانی دلبسته پس از آگاهی از چند و چون ماجرا ، به یکباره بر آشفته میشود و حالت سرگردان به خود میگیرد و سپس نیز به شدت آسیب پذیر میگردد
 
به واقع این حق انسانهای سالمی چون شما و به مانند شما نیست که همواره به دنبال ره خوبان گشته اید پیوسته به دام ناخوبان درلباس خوبان گرفتار آیید اما دامی که خود به اشتباه در گسترانیدن آن از سوی بد خواهان و توطئه چینانی به مانند جلال ادین فارسیها سهیم بوده اید نبایست شما را تسلیم چنین بی اخلاقیهای بی اخلاقان مدعی اخلاق زمان نماید بطوریکه خود را مستحق مرگ دانسته و ندانسته نیز خود را تسلیم مرگ نمائید این یعنی خود خواهی ، این یعنی بی رحمی بر خود ، خانواده خود و یک جامعه منتظر ، چرا که انسانهای پاک و وارسته و سالمی چون شما دیگر متعلق به خودتان نیستید بلکه متعلق به جامعه ای هستید که آن جامعه ، انسانهای گوهری به واقع کمیاب چون شما را همراه با مقاومت فریاد میکند و به یاری میطلبد لذا یکی ازهموطنانی که شما را به خون ریخته شده پدرت قسم میدهد و برای حضور در تشکیل حلقه گم شده به کمک میطلبد و به مقاومت فرا میخواند کسی نیست جز برادر کوچک شما با سابقه تحمل سختیها و نیز درانتظار تحقق آرزوها ، 

 کاش به برادر کوچک خود اعتماد کنید آنوقت خواهید دید که جهان ، تنها جهان خسته شما نیست که مشاهده میکنید و یا نیز فکر میکنید که تنها این جهان ساختگی سیاه شماست که وجود دارد و جهانی جز جهان شما وجود خارجی ندارد . آرمان جان اجازه بدهید که به شما ثابت کنم که به اندازه تعداد انسانها ، جهان وجود دارد که به واقع به مراتب بهتر و وسیعتر وعمیقتر از جهان شماست که از نظر من نام ان جهان نیز جهان عقلانی است و نیز جهان اخلاقی و انسانی است انهم به واقع در عمل و نه در حرف ، چیزی که پدر شما و به قول خودت استاد شما محمد نوریزاد هم به شدت به ان اعتقاد دارد و همواره در نوشته های خود به ان میپردازد . لذا اعتقاد من به این بینش ازجهان انسانی و اخلاقی است که مرا وادار نموده است با اعتقاد کامل , نامه اول خودم را در خطاب به شما برادر انسان و شریف خودم مکتوب نمایم انهم برادری که اطمینان دارم در نهایت همیشه از وجود او ، مقاومت او و نیز روحیه منعطف او افتخار خواهم کرد . من همچنان منتظر جشن حضور همیشگی شما در منزل خودت در لاس وگاس هستم . برادرکوچک شما منوچهر محمدی

0 نظرات: