۱۲ آذر ۱۳۹۳

پاسخ من ( منوچهر محمدی ) به ادعای دوست فیسبوکی ام در مورد شهرام همایون


پاسخ من ( منوچهر محمدی ) به ادعای دوست فیسبوکی ام در مورد شهرام همایون 

کیوان گرامی , شما در کامنتی در فیسبوک من فرموده بودید که من به شما گفته بودم که شهرام همایون پول مرا خورد ه است ! این ادعای شما در صورتی است که اینجانب نیک میدانم که من چنین حرفی در هیچ جایی در نزد هیچ کسی بیان نکرده و نخواهم کرد چرا که, بخوبی میدانم که این ادعا کمترین حقیقت ندارد ولو اینکه واقعیت هم میداشت حتی در آنصورت هم هرگز در شان خویش نمیدیدم که آن را در نزد کسی بازگو کنم چون معتقدم برای یک سیاسی , اخلاق سیاسی مهمترین اصل است . لذا نمیدانم و نمیفهمم که شما به چه منظوری این حرف غیر واقعی را بیان داشتید   ؟!  اینجانب برای همه صاحبان و مجریان و برنامه سازان تلویزیونهای سیاسی احترام قائل هستم از جمله برای شهرام همایون که از یکسو با فروش پرچم ملی ایران ,  توانسته در حقیقت مبارزه با پرچم جمهوری اسلامی ایران را رسمیت بخشد  و از دیگر سو , با فروش پرچم از طریق تکیه به کمک مردم , توانسته است یکی از اصول مهم , چون استقلال رسانه در مبارزه را به مردم بشناساند . لذا من شرف تمامی تلویزیونهای سیاسی را ترجیح میدهم به بعضی از تلویزیونهای غیرسیاسی که چه بسا بسیاری از آنان  از متکدیان واداده رژیم میباشند . آقای شهرام همایون همیشه با احترام با من برخورد کرده است و همینطور نیز پول مرا به درستی که ساعتی دویست و پنجاه دلار به هنگام اجرای برنامه سیاسی بوده است به موقع  پرداخت کرده است و من هم به همین خاطر , همیشه و در همه جا به بزرگی از ایشان یاد کردم و در همه جا , هم احترام ایشان و هم دیگر دست اندر کاران دیگر تلویزیونها ی سیاسی را بر خود فرض دانسته و خواهم دانست . و اما امیدوارم حداقل شما کیوان گرامی , از این پس  بجای توسل به کارهای غیر اخلاقی , نام واقعی تان را در فیسبوک معرفی نمایید تا شک من از اینکه از آن رژیم هستید برطرف شود . با احترام به شما 

0 نظرات: