۱۷ آذر ۱۳۹۳

آیا سعید پورحیدر با رژیم اسلامی است ؟ منوچهر محمدی


سعید جان , باور فرمائید شایعات به ناحق علیه شما , به شدت مرا غمگین و دل آزرده کرده است  چرا که من , نه تنها که نیک شما را میشناسم که شما کمترین مال رژیم نبوده و نیستید بلکه بخوبی هم واقفم که شما در آمریکا چی کشیدید که ناچار به ترک از این دیار شدید آنطور که حتی خطر ریسک مرگ رفتن از آمریکا را هم بجان خریدید و نیز میدانم که برای شما در آمریکا چون بسیاری , بیکاری , بی خانمانی و اجاره خونه بزرگترین درد و رنج بوده است که من نیز از نزدیک شاهد همه آن دردها و رنج های شما بوده ام  , من می دیدم که شما می بایست هر ماه چگونه به سختی خودت را  آماده پرداخت پول اجاره خونه میکردید اما نمیتوانستید چون کار نداشتید و لذا برای پیدا کردن کار به هر دری میزدید اما قادر به پیدا کردن کار نبودید و نیز نیک میدانم که شما به چه دردهای غیر قابل گفتنی هایی گرفتار آمدید . من ایمان دارم که اگر دیگران هم چون من براین درد شما واقف بودند چون من در ترمیم درد شما می کوشیدند و نه آنکه نمک بر درد شما می پاشیدند چرا که تا آنجا که من چند نفر از جمله آقای روح الله زم را که بخوبی میشناسم افرادی درد کشیده , انسان باور و اخلاق مدار هستند که در ارتباط با شما بعلت دریافت اطلاعات غلط به اشتباه افتاده اند به یقین آنها در صورت دانستن دردهای شما , بجای شک و تردید به شما  , به همدردی به شما میپرداختند و نه آنکه به زخمهای درد شما می افزودند . اما من نیز به سهم انسانی خود در پنجشنبه پیش رو در برنامه تلویزیونی ثابت خودم در تلویزیون آپادانا در دفاع از شما که جز ادای حق نیست سخن خواهم گفت و سپس نیز کامل آنرا در یوتیوپ خواهم گذاشت و در نهایت هم نیز لینک یوتیوپ آنرا در فیسبوک شر خواهم کرد تا به واقع در این سرزمین بشری توانسته باشم کمترین سهم انسانی خودم را  نسبت به یک انسان و نه یک دوست ادا کرده باشم . امیدوارم شما هم تا آنزمان چون همیشه سیاست سکوت اختیار نمایید و قبل از هر چیز اجازه دهید که در ابتدا دیگران که از واقعیات زندگی مملو از درد شما در آمریکا باخبرند وجدان خویش را قاضی قراردهند و دردفاع از شما سخن بگویند  تا همه این شایعات با  دادن آگاهی , از سر دوستی پایان پذیرد و نه از سر جنگ و اهانت و انتقام که تنها رژیم و انسانهای دارای روان بیمار به آن می اندیشند و دامن میزنند و نه انسانهای فهیم و بزرگی چون شما و روح اله زم و دیگر دوستانی که من میشناسم . 
دل که رنجید از کسی    
خرسند کردن مشکل است 
شیشه شکسته را پیوند کردن مشکل است 
کوه را با آن بزرگی میتوان هموار کرد 
حرف ناهموار را هموار کردن مشکل است 

ارادتمند منوچهر محمدی 

1 نظرات:

با امید به انکه همه یاد بگیریم با ترازوی شکسته خود دیگران را قضاوت نکنیم، پیشه فکر و اندیشه و عمل خود را انسانیت قرار دهیم ..
به امید مرتفع شدن مشکلات این عزیز و سپاس و قدر دانی از شما منوچهر محمدی گرامی
نوشین اراشادی